måndag 18 mars 2013

Smått från Code

Ni önskade att få se fler inlägg med kläder från Code så varsågoda :)


Snygga byxor från Only med guldiga dragkedjor. Tyckte båda var otroligt fina men efter att ha prövat dem insåg jag att de inte var något för mig. Kostar 39,95 €


Ursnygg militärjacka som jag gärna skulle ha köpt men tanken på att jag och Jona ska skaffa lägenhet i sommar har fått mig att låta bli många plagg på senaste tiden ;)


Dessa leggings är inget jag skulle bära själv men vill gärna tipsa om dem. Kostar endast 16,95 € per par så är perfekt för den som vill ha färg på benen men som inte vill sätta ut allt för mycket pengar på byxor. Dessutom har vi nu ett väldigt bra erbjudande, du får två par för 29,95 €.


Sjukt snygg jacka som även finns i militärgrönt. Kostar bara 39,95 €


34,95 €
Den här jackan ville jag också ha, hehe. Men kände slutligen att den inte var min stil.


Prövade denna jacka idag och kan säga den är mycket snyggare på än vad den ser ut att vara på hängare!



Randiga tröjor, alltid lika fräscha. 26,95 €


Gult <3


Den här blusen är så fin!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar