onsdag 27 mars 2013

Nastygal inspirerar

Future Sound Jumpsuit Chill Spot Blouse

Jag är inte helt förtjust i prickigt men den här söta skjortan älskar jag!


Fresh Bloom Blazer Fresh Bloom Blazer

GUD vilken outfit! Jag vill bära precis det där!!


Daydream Crochet Dress Cool Cuts Tee - Pink

High Road Chambray Shirt Exposed Knit - Mint

Så snyggt med vita shorts och ljus jeansskjorta. Hur fina är inte boyfriendjeansen?

All Star Cutoff Shorts Desert Spring Crochet Dress

Hot Ticket Skater Dress - PoppyEvent Platform Wedge

Söt klänning. Älskar skorna.

Coast Cutoff Shorts Melrose Ave. NecklaceTwist Open Muscle Tee - Neon YellowStarburst Spike Earrings
Vid det här laget vet ni att jag älskar gult ;)

Exposed Knit - BlackNightfall Chiffon Jacket

Outiften ovan får mig att vilja ha ett par vita, slitna jeans...

Montreal Necklace
Ex Boyfriend Jeans

Åh så fina byxor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar