lördag 23 mars 2013

Leker hemmafru

Hej på er! Idag har jag lekt hemmafru. Jag har städat, tvättat kläder och nu senast stoppade jag två bröd i ugnen. Så har hunnit med en del. Nu ska jag bara vänta på att bröden bli klara och sen ska jag åka hem till Jona. Tror det bara bli en lugn kväll för oss.

Jag och Mirella har ändrat lite på vårt mat och träningsschema. Tanken var ju att vi inte skulle äta något onyttigt under mars månad förutom under en ätardag då vi firar Sarah för att deffa första veckan i april. Dock  insåg vi med påsken på kommande att det är svårt att låta bli alla påskägg så vi får från och med idag och fram till sista mars äta som vi vill. Dock betyder ju inte det att vi får frossa i oss allt gott inte ;) Och sen kör vi istället två veckors deff i april. Tycker det är en bra deal, hehe.

Nu tror jag bestämt det får bli ett avsnitt The Lying game.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar