fredag 15 mars 2013

10 saker ni kanske inte visste om mig!


  1. Jag är perfektionist i de flesta fall och klarar inte av när något är i oordning... 
  2. Jag är väldigt bra på att organisera!
  3. Jag älskar att städa, hehe...
  4. Jag är väldigt noga med mina tänder! Borstar dem MINST 2 gånger per dag och använder både tandtråd och munskölj ibland. Så är väldigt ledsen över att mina två fram hörntänder har blivit gula på senaste tiden...
  5. Om jag inte skulle satsa på en modekarriär så skulle dansen/träning vara mitt andra alternativ.
  6. Jag är en äkta bondflicka och tog ofta hand om mina föräldrars fähus själv när jag var yngre. Så ni som tror jag är en sån som är rädd för att få skit under naglarna, tänk om!
  7. Jag har väldigt svaga axlar. De har hakat ur 4 gånger och detta gör att jag har väldigt svårt för att träna med tunga tyngder. Till exempel fastän benen skulle klara mycket mer i benböj så klarar jag inte på grund av mina axlar av att hålla i skivstången. Till och med när jag kör bil och bilen guppar till så känner jag av det i axlarna.
  8. Under många, många år ville jag bli flygvärdinna. Jag har också velat bli ballerina, polis (jag var en period riktigt säker på att jag skulle bli polis och ville till militären, HAHA), dansare och dietist/PT.
  9. Jag har hundskräck! Inte så att jag är rädd för små hundar som min egen Trixie, haha, men jag har väldigt mycket respekt för större hundar. Kommer en stor hund springande mot mig så blir jag stel av skräck och det tar alltid länge för mig att börja lita på en hund. 
  10. Vintertid rakar jag väldigt sällan mina ben, hehe... Äckligt jag vet men det behövs nästan inte. Har så ljust och glest hår att det ändå inte syns. Jag kan lätt åka till simhallen utan att raka benen först. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar